Studio profesjonalnych treningów EMS/EMA

  • BADANIE SKŁADU CIAŁA
  • INTERPRETACJA WYNIKÓW
  • TRENINGI
  • BADANIE SKŁADU CIAŁA

    Podczas pierwszego treningu EMS przeprowadzamy analizę składu ciała. Jakie informacje uzyskamy po jej wykonaniu?

    • • Masa ciała;
    • • Masa: mięśni szkieletowych, tkanki tłuszczowej, beztłuszczowa masa ciała;
    • • Procentowa zawartość tkanki tłuszczowej, podstawową przemianę materii (BMR);
    • • Całkowita zawartość wody w organizmie, ilość białka i substancji mineralnych;
    • • Segmentalną analizę tkanki tłuszczowej i beztłuszczowej (prawego i lewego ramienia, prawej i lewej nogi, tułowia);
    • • Stopień otyłości, obwód talii;
    • • Poziom tłuszczu trzewnego, zalecana kaloryczność.
    ZAPISZ SIĘ

  • INTERPRETACJA WYNIKÓW

    Po przeprowadzonym badaniu składu ciała, nasi specjaliści zaproponują Państwu:

    Po przeprowadzonym badaniu składu ciała, nasi specjaliści zaproponują Państwu:

    • • Porady na temat odżywiania, zasady zdrowego żywienia;
    • Indywidualnie dobrane plany treningowe dopasowane do Twoich potrzeb;
    • • Porady jak szybko schudnąć, nabrać masy mięśniowej i wyrzeźbić sylwetkę;
    • • Specjaliści BodyLab Fitness pomogą zrobić pierwszy krok do wymarzonej sylwetki, zdrowego i wysportowanego ciała .
    • Specjaliści BodyLab Fitness pomogą zrobić pierwszy krok do wymarzonej sylwetki, zdrowego i wysportowanego ciała
    ZAPISZ SIĘ
  • TRENINGI

    Jeden EMS trening:

    • • Trening z elektrostymulacją trwa 20 minut;
    • • Zastępuje kilka godzin intensywnej pracy na siłowni;
    • • Każdy trening z EMS przyspiesza metabolizm;
    • • Daje znacznie szybsze i skuteczniejsze efekty niż tradycyjne ćwiczenia;
    • • Uruchamia zarówno mięśnie powierzchowne i głębokie;
    • • Nie obciąża stawów;
    • • Nadaje się dla osób o różnym stopniu aktywności fizycznej i w różnym wieku;
    • • Nie powoduje dyskomfortu po treningach;
    ZAPISZ SIĘ

TRENINGI EMS/EMA:

SZYBKO

ico2

ZALEDWIE 20 MINUT TRENINGU EMS Nie trzeba tracić kilku godzin na ćwiczeniach siłowni. Dla podtrzymania formy wystarczy 20 minut treningu z EMS.

SKUTECZNIE

ico2

Pożądany wynik przychodzi znacznie szybciej, w porównaniu ze standardowym treningiem na siłowni. W ciągu 20 minut treningu z ems można spalić ponad 500 kcal.

BEZPIECZNIE

ico2

Impulsy generowane podczas treningu z elektrostymulacją są całkowicie bezpieczne dla organizmu, ponieważ ich parametry są identyczne, jak impulsy generowane przez nasz mózg.

dowiedz się więcej
JAKIE EFEKTY MOŻNA OSIĄGNĄĆ Z TRENINGEM EMS

STRACIĆ NADWAGĘ;

W ciągu 20 minut treningu z ems można spalić ponad 500 kcal i zmusić do pracy ponad 500 mięśni z 640 istniejących

dowiedz się więcej

WZMOCNIĆ MIĘŚNIE;

Trening EMS daje znacznie szybsze i skuteczniejsze efekty niż tradycyjne ćwiczenia

dowiedz się więcej

UJĘDRNIĆ SKÓRĘ;

Korekcja sylwetki, ujędrnianie skóry, wszystko to jest możliwe dzięki treningu EMS

dowiedz się więcej

POZBYĆ SIĘ CELLULITU;

Podczas treningu skutecznie likwiduje się cellulit, bez efektu yo-yo, efekt jest widoczny już po 3 treningu

dowiedz się więcej

WRÓCIĆ DO FORMY PO KONTUZJI;

Każdy trening uruchamia zarówno mięśnie powierzchowne i głębokie, nie obciąża stawów

dowiedz się więcej

POZBYĆ SIĘ BÓLU PLECÓW.

Trening EMS wzmacnia mięśnie przykręgosłupowe. Zwiększa się stabilność, przy jednoczesnym obniżeniu napięcia pleców.

dowiedz się więcej
Dla czego EMS/EMA trening?

Kryteria Tradycyjny trening Trening EMS
Długotrwałość treningu: 90-180 minut 20 minut
Zalecana częstotliwość w tygodniu: 4-6 treningi w tygodniu 1-3 treningi w tygodniu
Widoczność efektu 1.5 miesiąca (ok. 15-20 tren.) 3-4 trening
Szybkość spadku wagi / utraty tkanki tłuszczowej Standardowo 3x szybciej
Przyspieszenie metabolizmu Nie Tak
Trening mięśni głębokich Nie Tak
Możliwość likwidacji cellulitu Nie Tak
KARNETY

JEŚLI TU JESTEŚ TO:

  • Chcesz mieć piękne i zdrowe ciało, ale brakuje Ci czasu na treningi;
  • Zacząłeś ćwiczyć w zwykłym klubie fitness, ale nie osiągnęłeś zadowalającego wyniku;
  • Jesteś młodą mamą i chcesz szybko zregenerować się po porodzie;
  • Problemy zdrowotne nie pozwalają Ci chodzić na zwykły fitness;
  • Jesteś sportowcem i dążysz do zwiększenia efektywności swoich treningów i osiągania co raz lepszych wyników;
  • Jesteś po 50 i chcesz jak najdłużej zachować zdrowie ciała i dobre samopoczucie.

WYNIKI NASZYCH KLIENTÓW

fit3

WYNIKI NASZYCH KLIENTÓW

Średnie dane na podstawie statystyki Centrali Bodylab. Aktualizowane co miesiąc.

kalorie

Ilość zużytej energii, w kcal:

37.762.500

killKg

Zgubili tkanki tłuszczowej, w kg:

2.904,8

Zbudowaliśmy masy mięśniowej, w kg:

1218,4

people

Personalnych treningów realizowaliśmy:

75.525

@bodylab_opinie

Opinie naszych klientów 🤗 Więcej opinii można znaleźć tu👇 #bodylab_opinie ======> @pniewskap:Słyszeliście kiedyś o treningach…

ZAUFALI NAM:

Marcelina Zawadzka

Modelka, Miss Polonia 2011

Adam Jaworski

DJ i producent muzyczny

Ola Kowal

Top modelka

Kamil Pawelski

Model, blogger Ekskluzywny Menel

Ola Ciupa

Modelka, prezenterka telewizyjna

Joanna Opozda

Aktorka

ZAUFALI NAM:

Marcelina Zawadzka- "Fajny wysiłek, szybki trening! Ćzwiczyć w takim towarzystwie to czysta przyjemność!"

Adam Jaworski - "Nowa zajawka... wreszcie znalazłem silke dla siebie, 500 kalori w 20 minut! I totalnie pozytywnie!"

Ola Kowal - "Jakie były moje odczucia? Sam trening przyjemny, bezbolesny; odczuwalne łaskoczące, elektryczne impulsy. Po treningu mięśnie napięte jak kamienie, a prysznic niepotrzebny."

Kamil Pawelski - "Ciąg dalszy uzupełnienia regularnych treningów treningami EMS w BodyLab Fitness. Mój rekord 1000 kalorii w 30 minut!"

Ola Ciupa - "Moje wyniki zwierzone miesiąc temu i teraz: Masa mięśniowa było 24,2 jest 24,4, tkanka tłuszczowa było 19,6 jest 18,4 czyli wszystko według mojego założenia, mięśni wzrost i tracimy tkankę tłuszczową! BodyLab Fitness - kocham Was!"

Joanna Opozda - "Czas wrócić do formy! Z BodyLab Fitness będzie na pewno lżej!"

ZAPISZ SIĘ NA TRENING PRÓBNY